Friday 23 December 2011

aNtaRa KaWaN & TeMaN

Sem lepas housemate laen...sem nie da tkr org laen...yg sem lps 2 sume membe2 lame,so xde masalah...
cume yang nie housemate baru, so lambat ckit la nak ade chemistry 2...
intro je 2...




cter nyer...
lg dua hri nak daftar sem baru sye dah blek umah sewa...kononnyer nak kemas umah la (abg sye kate 'besepah sgt ker umah ko 2??......meme r, housemate lame tngglkan somethng utk dibersihkan ok!!haha)
ngah bz2 dok kms blik,tbe terpandang kat dinding n nmpak la polistrine tergantung kat dinding 2, kat polistrine 2 ade tertampal 3keping note...yang berbunyi.....:)

























Nie la antara note2 yang dorang tinggalkan....TQ kawan2,jue xkan lupakan korang sume k, sume yang berlaku antara kita kan kenangan...klu la yang dinamakan kenangan pahit atau manis tetap sukar untuk dilupakan...~

Tp knp dlm note ade name mirul eh?sape die 2???#$%^&*()<>?






Mirul nie sebenarnyer 'teman baik saya' hehe...teman study,teman makan,teman skype,temn ber FB dll....
teman tapi mesra~
jgn salah paham ye...xde hubungan istimewa antara kami...
die nie teman yang hadir disaat saya memerlukan teman dan disaat saya kehilangan kawan2...kawan nie macam2 ragam kan...mungkin saya nie xlayak nak kawan ngan dorang...puncanyer pun saya kurang pasti...tp sy xsalahkan dorang,sbb saya rs dri saya mmg xperfect,setiap hri pn mgkin mlakukan kesilapan..tp xpe la,saya lebih hepy cmni,xde la nak tmbh dosa lg pasni kan..malas nak care hal org...klu die rasa kite nie pnting die akan cri kite nanti...xde effect pun....





Pape pun terima kasih pada mirul kerana sudi jadi teman tapi mesra saya...xpena lagi sy rapat ngan laki cmni kecuali bf kan..first time la cmni,klu dlu slalu nak gado je ngan laki,mmg dr skolah cmtu...ingtkan mmg xleh nk friend ngn laki,upenyer bleh je....cuma pandangan orang xmanis!!!yup....XMANIS N HIPOKRIT KATENYER!!!! biarlah ape orang nak ckp, yang penting saya xbuat benda bukan2,just lepak2 je...im not perfect k...tiap org laen carenyer n ade kehidupan masing2...cuma terserah pada kite nak bawak kearah positif or negatif...just be ur self...xsume org suke dgn ape yg kite buat kan...dan xde orang yang SEMPURNA kecuali ALLAH S.W.T....




Nie gmbr teman tp mesra saya.....^_^












No comments:

Post a Comment